Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Товар необхідно і важливо перевіряти на пошті при його отриманні. У випадку якщо Ви виявили дефект прохання відразу на пошті, звернутися з цим питанням за телефонами вказаний на сайті: +380979319971 Київстар +380502759621 Водафон Повернення можливий протягом 14 днів після одержання (для товарів належної якості). Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю. Згідно з чинним законодавством ви можете повернути товар належної якості або обміняти його, якщо: - товар, не був у вживанні і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо; - товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка; - збережені всі ярлики і заводське маркування; - товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості. Повернення грошей здійснюється тільки після того, як магазин отримає товар на склад.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.